Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben (Gyakorlati tapasztalatok cégvezetőknek, üzletkötőknek) - Urszin Sándor
Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben (Gyakorlati tapasztalatok cégvezetőknek, üzletkötőknek) - Urszin Sándor
3 690 Ft

Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben (Gyakorlati tapasztalatok cégvezetőknek, üzletkötőknek) - Urszin Sándor

A könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: - Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? - Mit tegyek,ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? - Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? - Mit kell tudnom a tárgyalópartnereimről? - Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? - Miként egyeztethető össze az etika és a siker? - Kit és hogyan kell befolyásolnom? - Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet? Az egyes fejezeteket Szun-ce idézetek színesítik.
3 690 Ft
A vásárlás után járó pontok: 369 Ft
Adatok
Kiadó:
GSD Hungary Kft.
Kiadási év:
2005
Kötés:
papír / puha kötés
Oldalszám:
172
Minőség:
hibátlan, olvasatlan példány
ISBN:
9632181417
Hasonló termékek